zondag 21 maart 2010

woorden ingezonden door basz

de woorden die ik schrijf
en de woorden die ik spreek
hebben een betekenis
voor ons allemaal

of je me verstaat is de vraag
sta je open ??
wil je me wel verstaan ??

luisteren doe je ook met je hart
niet alleen met je oren ,
luister met je hart
dan zul je geen taal
maar liefde horen

ik hou van jou
zijn vier klein woordjes
die snel zijn gezegd
sommige mensen zeggen het wel
maar menen het niet oprecht

jouw liefde laat mij leven
en ik wil je mijn liefde terug geven
maar lang zal het niet zijn
die liefde van die andere
vindt jij tog zo fijn ??

weer is mijn hard gebroken
weer wordt hij verkleint
waneer zal dit stoppen
waneer voel ik geen pijn
ook ik heb liefde nodig
ook ik vindt dat fijn ..

ik sluit nu af met een groet
en een glimlag op mijn gezicht
zolang ik me zo voel
zal ik rijmen en dichten
maar tog laat me hier door niet strikken
en de liefde afschrikken . bedankt basz ben er blij mee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten