zondag 21 maart 2010

loslaten ingezonden door anne dankje anne

LOSLATEN:
wat is nou los laten,
dat is zeker niet iemand haten.
dat is dat ik mijn eigen leven ga leiden,
en voor mezelf ga strijden.
ik dacht altijd dat ik er niet meer aan mocht denken,
dat kon ik mezelf niet schenken.
loslaten is het besef hebben dat het niet meer bestaat.
en dat ik mijn eigen leven leiden gaat.
ik kan nog wel aan je denken,
ik kan alleen niet mijn liefde aan jou schenken.
ik wil ook niet meer om je huilen,
ik kan niet meer bij je schuilen.
los laten is een gebaar van houden van,
al had ik het gevoel van "ik kan het niet an"
ik wil je laten gaan,
om op jou eigen benen te gaan staan.
het is iets wat jij echt wil,
voor mij was het een bittere pil.
dan mag ik even slikken,
en mij gevoel laten hikken.
ik had geen keuze in dat bestaan,
zal je moeten laten gaan.
het besef komt er een keer,
alleen "wij" bestaan niet meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten